Ilk nst kaç haftalıkken yapılıyor
GamzeeY 33 te girdim ben
GamzeeY oğlumda 32.de yapıldı kızımda 34de başlandı
GamzeeY 34 de başladı doktorum
GamzeeY 31 de girdim bnde
33 haftalıkken girdim ben
9 ayın başında
Salı günü randevum var da acaba girer miyim diye merak ettim 32 haftalik oluyoruz bu arada
GamzeeY 32. Haftada girdim ilk kez.
GamzeeY 35te girdim
Ben devlete gidiyorum 34 te kontrolüm vardı nst istemedi 36 da istedi
36 da girdim
35te başladım canım
GamzeeY 33+0 da girdim ilk nst ye canım
GamzeeY 32-33