Ebru5474 Kızlar nst de düzensiz sancılarım çıktı beş dakikaya bir düşünce gel dedi doktor ne kadar sonra Doğum oluyor bundan acaba
Dilara0638 Ebru5474 benim geçen hafta çıktı 36+2deyken 37+4 olduk bebiş gelmedi yarında kontrole gidicem bakalım