20lik diş çektirdikten sonra bir süre şişlik ve ağrı hissedersiniz ama dişiniz gömülü olmadığı için daha rahat atlatırsınız, sadece dişçi koltuğuna oturduğunuzda sağ kalçanızın altına bir destek koyun hafif sola meyilli uzanın böylece işlem sırasında tansiyon düşmesi baş dönmesi vb durumlardan korunmuş olursunuz