Kızlar 13 haftalık hamileyim doktorum bana erkeğe benziyor 1 hafta sonra gel tekrar bakalim dedi yarın gidicez. Herkes erkek bebek hissediyor eşimle ben hiç birşey hissetmiyoruz 😂 Ama dün gece rüyama girdi bir doktora gitmisiz ultrasonla bakiyor ve kızın olacak diyor bana gece uykumdan uyanıp eşime söyledim 😂 Rabbim sağlıklı şekilde doğum nasip etsin kız erkek fark etmez benim evladım canım olur ikisi de sizinle de paylaşmak istedim ❤️