Merhaba kızlar ben 4+6 haftalık gebeyim fakat çok fena bel ağrım var ve karnıma adet sancıları giriyor aralıklı olarak kasıklarıma da diken batıyor gibi resmen ve bu ağrıların hepsi bacaklarıma vuruyor çok kötü bir durum 😩 Sizce bunlar normal mi? Normalse ne zaman geçerler acaba gücüm kalmadı artık ağrılarıma