Nurklc38 benimde aynı kuzum 4 gün önce gittim doktora doktor bebek doğum pozisyonu almış baya da aşağıya inmiş dedi sağ kasığıma kramp giriyo sana da oluyo mu bilmiyorum ama rahim kasık cız cız batıyo anlamış değilim neden yatarak rahat edemiyorum göğüs kafesim batıyo otursam aşağıya bebek baskı yapıyo ne yapıcağımı şaşırdım bilmiyorum nasıl olucak ne kadar dayana biliriz bu şekilde doktorum 35 olsun en azından dedi 34+2 yiz