2105_iyiki Baharize inanın deniyorum onuda cok duydum 4tem 12 den sonra hergün bakıyorum artk sinir krizi geçrcektm bgn arayp şikayet ettm
aysnrsvs 2105_iyiki bende Buca ya alabildim ikili tarama yapılmıyormus siz yaptirdiniz mi Buca da. tepecik için 12 hafta üzeri için randevu var 11 hafta yok 😬😬 haftaya 12 olucam haftaya randevu yok sacmasapan bir sistem
2105_iyiki aysnrsvs bucada yok zaten tepecikte yapılıyor alablrsnz randevu çünkü direk ultrasona üst kata yolluyorlar
Semakacan 2105_iyiki valla randevu alamadığımdan 2 aydır hastaneye gidemedim 1 hafta önce alabildim oda 2 kasıma😂
Aminella Ben 24 haftalık oldum halen izmirde doktor bulamadım randevu vermiyorlar bir türlü anlamıyorum gerçekten sinir krizi geçiricem
2105_iyiki Aminella cidden sinir sistemim çöktü artk bnmde dogumu özelde yapıcam zaten en azndan 20 24 haftaya kadar devlete gidiyiim kontrollere dedm herşey uçmuş zaten
aysnrsvs 2105_iyiki randevu yok kii😬 sabah gözümü acar açmaz randevu bakıyorum gece uyanirsam bile ne hale getirilmiş
Aminella 2105_iyiki aynen çok kötü bana 5 bin dedi doğum benim ikiz diye ekstra para verirsin dediler erken doğum riskim var napocam bilmiyorum tek başına izmirde yaşıyorum kimsem yok bir kızım 5 yaşında
2105_iyiki Aminella gerçekten bu şartlarda geçinmek zor bnmde bütçemide aşıyor ama mecburum eşimde devlette bu şartlarda virüs vs olmaz diyor mecburen kredi kartları sagolsun napalım 😒
teletabi Yzaman bu aralar dikkatimi çekti hep gece o saatlerde açılıyor randevular. Yoğunluk olmadığı yada kimsenin o saatte girmeyeceğini düşünüyorlar sanırım
Yzaman teletabi olabilir sabah da ilk girenler randevuları alıyorlar o zaman 😬 uyanıp girmesem bulamicaktim bende
aysnrsvs 2105_iyiki 11+2 haftaligim giderim sorun olursa diye korkumdan alamıyorum 2 dolmuşla gitmem gerekiyor 😐😐
Kubbbraa 2105_iyiki ben daha randevuya giderken bir sonraki randevuyu almaya çalışıyordum başka yolu yok yani talep açın