Ayseee4238 Busuu1 yok gozukmedim hatta aşırı batmalar oluyordu bikac kere zeytinyağı falan sürdüm o rahatlattı dedim heralde hiç düşmeyecek mi bunlar alinmasimi gerekiyor acaba dedim ama düştü çok şükür
ruveyda98 Busuu1 hem iç hem dış 10a yakın dikişim vardı doğumdan daha zordu benim için o süreçi atlatmak
Busuu1 Babymoomy anladım banada vermediler önceden veriyorlarmış galiba bunlarda düşmeyince tereddüt ettim
Busuu1 Ayseee4238 ya duyuyorum bi haftada falan düşüyo diyenleri diyorum acaba sıkıntı bende mi içim rahatladı 😂