Hanımlar 25. Haftamda aslında bebek hareketi zannettiğim bir yerde toplanma ve karnın sertleşmesi olayının yalancı kasılma olduğunu öğrendim. Doktora gittim magnezyum ve progestan verdi. Bu haftalarda rahim kendini hazırlamak için kasılırmış fakat gün içinde 3-4 kezden fazla olmamalıymış. Bu durumu yaşayan var mı?