Hanımlar merhaba 34+5 haftalık hamileyim bikaç gündür karnımda tarif edemediğim bi ağrı var özellikle oturur pozisyondan ayağa kalktığımda sanki karnımdaki bağlar ağırlığı zor taşıyo gbi bi ağrım oluşuyo dik duramıyorum yada uzandığım zaman soldan sağa dönerken oluşuyo hani bi yeriniz morarır üstüne bastırdığınızda ağrınız olur ya onun gbi ağrım oluyo umarım anlatabilmişimdir böyle ağrı yaşayan varmı bu neyin nesi bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim doktora gitmeme bikaç gün var dye sormak istedim