İki doktora birden gidiyorum özel ve devlet. Özel olan doktor sezeryan yapacak ama doğum ücretleri çok pahalı gelen takılarla öderiz diyorum ama kıyamıyorum da takılara zaten gelecek olan 3-5 tane bişey. E devletteki de normal doğum yapıyolar onlarda ama deli gibi korkuyorum. Aslında hemen toparlanmak açışından normal daha iyi ama yapabilene. Sizlerin doğumu nasıldı. Ne önerirsiniz yol gösterin bana