Mirmirlokum ppapatyaa benim henüz deneme fırsatım olmadı ama etrafımdan yola çıkarak sleepy aldım tanıdıklarımda memnun olmayana rastlamadım😊
Arven ppapatyaa Prima yenidoğan kesinlikle göbek bağı oyuntulu vs denedim ama sızdırmayan prima oldu bizde emme kalitesi gayet güzel
inci_f Prima premiumcare aldim, beyaz ambalajli olandan, deneme firsatim olmadi ama etrafimda bebegi olan herkes onu onerdi
Aysenurtsr Aslinda her bebek herbezi kullanamiyor, kimine iyi gelen siz de bebege pisik yapacaktir. Kendiniz deneyerek bebekte gorerek karar vermelisiniz. Ben prima premium care aldim deniyecegiz artik dogdugunda.
mrvhmz Prima. Ama premium care olan değil, klasik olan. Premium care den hep şikayet duydum, kim kullandıysa pişikten şikayet etti. Ben komili ve huggies de kullanmıştım denemek için. Ama kesinlikle yumuşaklığı inceliği pişik yapmaması ve sızdırmaması açısından birtek primadan memnun kaldım. Oğlum şuan 17 aylık, primaya devam.