Merhaba tecrubeli anneler.. benim ilk gebeliğim sorum şu bebeğim 32 haftadan itibaren yan olarak duruyor yani normal dogum pozisyonu almamiş 12den itibaren 36 haftalik olucaz yurt disindayim doktor son kontrolde sezeryan için yazicam seni dedi donmese sizce son onda donebilir mi donenlerin doğumu nasil oldu anlatir misiniz 🙏 normal doğum istiyorum ama doktor son anda da donebilir dedi bazilari şimdiye kadar donmediyse donmez diyorlar..
Bir de karnimda çok sertleşme oluyor normal midir acaba kafasi mi poposu mu bilemiyorum çikacak gibi oluyo agrim sizim hiç yok şukurler olsun agrisiz mide yanmasiz kusmasiz bir hamilelik geçirdim 😁🙏 şimdiden teşekkur ederim cevaplarinuz içinn.. 🙋♀️🥰💙🤰🏼