Samiye geçmiş olsun canım inşallah tez zamanda geçer😊bende de aynı sorun vardı canım sürekli kalbim çarpıyordu şuan 38+4 günlüğüz daha önce herkes Bebek baskı yapar ondan kaynaklıdır dediler çok aldırmadım ama baktım geçmiyor 1 hafta önce kardiyolojiye gittim doğuştan kalp kapağımda gevşeme varmış ondan kaynaklı olduğunu söyledi doktor Doğumdan sonra geçer çarpıntıların dedi. Kendinizi takip edin çarpıntınız çok ise bir doktora görünün ihmal etmeyin 😊