Regl 3 gün geçti ,normalde regl olacağım zaman 2-3 gün öncesinden bel agrım olur sancım olurdu onun yerine göğüslerim şişti aşırı ağrıyor, kasıgımda sürekli bir agrı var ve hep uyumak istiyorum acaba olabilir mi diye test yaptım negatif çıktı şimdi doktora gidip kan testi mi versem diye düşünüyorum acaba böyle olup hamile olduğunu öğrenen var mı ?