BeBeU Merhabalar,kasım ortası görünüyor bizimde nasipse. Ben 0-3 ay 5 zıbın aldım askılı ve uzun kollu olarak. Hastane çıkışlarını 0-3 ay aldım. Onun haricinde aldığım tüm takımlar 1-3/3-6 ay😊
Dediğiniz gibi çok çabuk büyüyorlar,çevremdeki tüm tecrübeli anne olan arkadaşlarım da bunu teyitledi 😊