Korunmayı bıraktık 3 ay olmadı ben olmayacağını düşünüyodum artık, her ay 2-3 tane test alıyodum yapıyodum 5-6 gün gecikmesine rağmen negatif çıkıyordu. Ben iyice umudumu kaybettim olmuyor heralde dedim. Sonra yine tekrar 7 gün gecikti ama ben hiç ihtimal vermiyordum kesin yarın falan adet olurum diyodum , eşimle akşam biyere gitmiştik dönüşte bi nöbetçi eczane bul da test al dedim , gitmiş 3 tane almış . Poşetin içine baktım ve dedim ki Allah’ım nolur ikincisini ve üçüncüsünü kullanmama gerek kalmasın. 🙏 sonra eve gittik bir baktım pozitif , tabi ben mutluluktan ikinciyi ve üçüncüyü de kullandım emin olmak için. Eşime gösterdim koşa koşa, sarıldık ağlaştık gülüştük aptal aşıklar gibi 😁