Nesli37 benim hiç bi belirti yoktu felaket kasiniyordum o yüzden gittim 36 haftaliktim tansiyonum yüksek cıktı idrarda protein cıktı hemen yatırdılar o gun nstde bebeğin kalbi durdu acil sezeryan oldum çok sukur bebegim iyi kasintiylada hiç bir alakası yokmuş vesile oldu gittim şimdi tekrar hamileyim 36 haftadayım ecopirin kullandım 34 e kadar zehirlenme olmadi çok sukur ama 29 haftadan beri tansiyonum yüksek onun içinde ilaç kullanıyorum yani zehirlenme olursa hastanede yatırıp tedavi ediyolar