İlk oğlumdayken kuzenim manuel olanlardan vermişti 3 yıl önce büyük kurtarıcımız oldu gerçekten. Ama 2.bebeğimize indirimdeyken ebebeğin otomatik sallanan comfort modelini aldık 499 TL idi normalde 699tl ama aşmak isteyen olursa ara ara tekrar indirime giriyor .hem otomatik hem manuel kullanabiliyorsunuz