mercanmeb Yarın doktor kontrolüm var sezaryen için direk yatış verebilir mi yoksa git akşamdan yemek yeme sabahından gel mi der? O günden yatış verip ertesi gün ameliyata alma şansı yok mu kafalar karışık spinal de illa aç mı olmak gerek
metehaninannesiii mercanmeb butun ameliyatlara girerken ac olunmak zorunda yatırırlar nstye bağlarlar belki tahlil yapilmadiysa onlar yapilir gozetim altında tutmak ister hele ki özelse para almak için her turlu tutar
Senayyalcin mercanmeb İsteğe bağlı spinal oldum bende 6 saat aç olduğundan emin olduktan sonra tetkikler falan yapılıyor son kez öyle alınıyor ameliyata
Meryemduva47 mercanmeb benimde yarın kontrolüm tam 38 oldum acaba benide yatirirlar mı benimde devlette olacam
mercanmeb metehaninannesiii Normalde nst ye girmeyecek olsam yemek yemem ama nst için mecbur bişeyler yenecek
metehaninannesiii mercanmeb bende sezeryan oldum son nst icin ac bağladilar 2 saat sonra ameliyata girdim
Meryemduva47 mercanmeb evde çocuklarimi birakıp gideceğim diye heyecan yerine içim çok buruk moralim de sıfır🥺