saykoogg valla size şöyle söyleyim Cumartesi kontrole diye gittim güle oynaya sadece bebeğim kasılarak yani toplanarak hareket ediyordu ağrım fln yoktu. Nst de sancım tavan yapmış çıkınca acil doğuma alındım. Demek istediğim ihmal etmeyin bi kontrole gidin