mom8327 bana da hep git dediler ama gitmedim. gebelikle alakalı yani bariz belli bunu duymak için para ve vakit ayırmak istemedim. migroslarda falan da var burun bantları geceleri takıyorum. onun dışında sinüziti olan biriyim ama sağolsun maskeler ve evde durduğum için hastalanmadım hiç. burnum da akmadığı için sinüslerim boşalmadı. okyanus suyu spreyi var ondan sıkıyorum gece yatmadan güzelce sümkürüp rahatlıyorum. gerekirse gündüz de kullanıyorum. siz de kullanabilirsiniz. ben şu an 37 yim ama 24ten beri kullanıyorum