BekirNurimek Hanimlar ben akdeniz atesi hastayim ve iki gundur bobrek ve karin sancisi cekiyorum hastanede bisey yapmadilar sizce ne yapmaliyim
Arven BekirNurimek Ama bu sorunun cevabını burda bulmanız zor sürekli kullandığınız ilaç olması lazım doktorunuz hamilelikte kullanım durumunu anlatır
Esliasu BekirNurimek canım bende fmd hastasıyım seni çok iyi anlayabiliyorum bu hastalık o kadar kotuki Allah yardımcımız olsun eğer yardımcı olabilirim bişey olursa instegram adresini at ordan konuşalım Kübra bu arada ismim😊