Zenkarnec şuanki hamileliğimde ilk 2-2,5 ay full istirahat ettim yattım yani yemek bile yapmadım sonrasında ara sıra illa kramplar sancılar oluyor gaz sıkışması özellikle çok oluyor doktoruma danıştım seni kıvrandırmayan hiç bir ağrıdan sancıdan korkma demişti o yüzden aldırmıyorum sızılara