Gokcecicekk Gamzekvr adı üstünde yalancı sancı:) kramp gibi bir anda agrı giriyor..oturunca dinlenince ayaklarını uzatınca geciyor.doktor olabilir ara sıra diyor.asıl sanci geldigi zaman seni durdurmaz dedi.
Mk34 Sancı giriyor belinize kasıklarınıza yada karnınıza ama düzensiz oluyor.Düzenli olmadıgı için yalancı olmuş oluyo.37 deyim 33 den beri oluyor.Yavrum antreman yapıp gelecek Allah’ın izniyle 😅
_ipekkkkk 25+1 yan yatınca toplanıyor gevşiyor kasılıyor titriyor gibi böylemi oluyor acaba? Kasılma denen şey tarif edermisiniz? İlk gebeliğim bilmiyorum 🤷♀️🥺
Gzey123 Ben de 38+4 üm bi haftadır oluyor böyle gaz sancısı gibi oluyor acaba gerçeği ne zamn gelicek diye bekliyorum