Kubranur1234 Burcutasan canım bende 9+2 olduk hala iştahsızlığa devam ediyor sofraya oturuyorum yarı aç kalkıyorum çenemi kımıldatacak Halim yok çok yorgun hissediyorum hep uyku modundayım baş dönmem çok fazla sabahları aç karnına mide bulantılarımda oluyor
Burcutasan Busenaz15 ozaman yerleşme kanaması veya kendini zorlamış olabilirsin birliktelikte veyahut ev işlerinde ondanda olabilir dikkatli olmalısın daha bebeklerimiz yeni yeni tutuluyor 😏
Busenaz15 Burcutasan valla dünden beri yatıyorum öyle ev işleri yapmiyrm hamileligimi öğrendiğimden beri ama ne bileyim inşallah yoktur yerleşme kanamasidir yarın belli olucak bakalım
melissalkim Benimde ilk gebeliğim ve çok yeniyim ☺️ Keseyi bebeği ve kalp atışlarını kaçıncı haftadada gördünüz? 🥰 4+6 haftalığım
Burcutasan Burcutasan melissalkim Tahmini olarak 6 .7. Haftalarda duyuluyor kese ise daha erken görülüyor 5 gibi
Ahlahanim Burcutasan bana doktor salam sosis sucuk hamilelere yaska demişti canım. Dolabı açınca sucuktan dolayı öğürüyordum
Busenaz15 Elsu26 ben silifkede oturuyrm koca özel hastanede tek kadın dogumcu var devlette desen daha da gitmem napicam blmyrm mecburen o tek doktora gidiyorum canm
Elsu26 Busenaz15 inşallah o da iyi bir doktordur inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alalım bebeklerimizi 😊😊
Burcutasan melissalkim Bir kere gittim 10 gün sonra gel kese için alttan bakmam gerekiyor dedi bende istemedim 10 gün beklemeyi tercih ettim
Busenaz15 Elsu26 biraz zor ağzından laf aliyrm doktorun sert bi doktor ama yılların doktoru memnun kaldım biraz bakalım inşallah canım Rabbim Herkesin kucağını doldursun🙏
Busenaz15 Burcutasan yazarım canım yarın sabah gidim de inşallah hayırlı haberlerle gelirim🙏 dua edin bana
Busenaz15 Burcutasan gittim kızlar bugün sabah hastaneye doktor baktı bebek iyi dedi kalp atışını da dinledik olur böyle şeyler aktif kanama olmadığı sürece endişe edicek bişe yok dedi yorma kendini uzan bol su iç dinlen dedi çok şükür 😇🙏