ppapatyaa Kizlar 30 haftalik hamileyim ama miydem cok kotu yaniyo gibi ama ayni zamanda bulantilarim basladi bayadir yoktu kusmuyorum ama miydem cok kotu bulaniyo sizce normalmi ilk zamanlarimda olmustu bayadr yoktu yine basladi
Tugetpak ppapatyaa Bebek mideye baskı yaptığı için yanman oluyor benimde öyleydi doktor şurup verdi rahatladım :)
SerapTadelenTtnc ppapatyaa baskı yaptığı için bulantı yanma normal soğuk süt iyi geliyor yada soda tavsiye ederim doktorunuz ilaç vermedi mi
ppapatyaa SerapTadelenTtnc sütü surekli iciyorum zaten arada galete falan yiyorum gecsin diye ama gecmiyo
SerapTadelenTtnc ppapatyaa süt mide yanmasına iyi geliyor ben bulanırken de içiyordum rahatlatıyordu soğuk olması gerekiyor ama doktorunla görüştün mü mide yanması için rennie şurup veriyorlar bulantıya da iyi geliyor
Acemihamileee Yediginiz yağlı bir yiyecek ya da et ürünleri de yapiyor benim de o haftalarda oyleydi beslenmenize dikkat edin gecicektir
selen8sefam Bende 31 haftada bulantı kusma başladı doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı önceden yoktu ama o yüzden olmuş 33 4 gün hastanede yattım ihmal etmeyin
ppapatyaa Zeynepeymen onu da yedim gecirmedi ben zaten salataligi surekli yiyorum ayrica ilk zamanlarimda miyde bulantilarim oldugu icin neyin geciregini biliyodum ama suanda onlar bile fayda etmiyo