Dileek123 Kizlar bas Agrim var 2 gün oldu gecmedi.. parol hakkinda ne düsünüyosunuz ? Zarari var mi bebege?
Aslihan2 Dileek123 Bu sebeple dün acile gittim valla baş ağrısı felaket birşey parol verdi doktorda sadece bu ilaci icebiliyoruz zaten icebilirsin cok dayanamiyorsan ben 2.ictim artık baska türlü ne yapsam geçmedi 🥴
Nnurdan Dileek123 canım sağ burun deliğini kapatıp 5 dk boyunca sol burun deliğinden nefes al ağnına limon suyu sür birde bunları dene şifalar dilerim bilirim baş ağrısını
Dileek123 gldn065807 Tamam canim Tesekkür ederim dayanamadim artik dedim dayan kendi kendine gecer Ama yok .. icerim 1 tane gecer Insallah
gldn065807 Dileek123 geçer insallah iç bisey olmaz devamlı aldığımız bisey değil dayanamadığım da bende içiyorum
Damlaaan Parol 500 mg var o pek sıkıntı çıkarmadı bende kulağım enfeksiyon kaptı dayanılmaz bir acısı vardı 2 saate 1 günde 4 tane yuttugumu bilirim çok şükür bir sıkıntı çıkmadı 1 taneden bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum inşallah
mom8327 Hayır canım iç bişey olmaz tam aksine içmedikçe ve ağrı geçmedikçe daha çok stres olursun sana da bebeğe de o zaman yaZık doktor içebilirsin demişti baş ağrım oldukça
Nesibefirdevs Banada 2 farklı doktor günde 4 taneye kadar icebilirsin demişti. Ama ben sizin yerinizde olsam nedenlerine odaklanirdim. Az su içmek yapar belki sinuzittir