Dygplt Bugun 40. Haftama girdim acile gitmemgerekti ebe kontrolu sagladı ama ahim asagıya inmemiş hala vehicbirsekikde acıklık olmamış. Ebeye göre hersey normal akıntım sulu geliyor negatif cıktı sonucta Enfeksiyondan. Kaynaklanmıs. Fakat ara ara ağrılarım vesancılarım oluyor. Kasıklarımdan rahme ve dogru basınc agrı ve baskı mevcut. Devlete gidiyorum fakat sırf icim rahat etsin diye yarın ozel e gidecegim. Bildigim kadarıyla artık eskısı kadar sezeryan yaygın degil askii bir durum olmadıgı sürece. 41 haftada ya kadar sancı gelmezse yatırıp. Suni sancı verecek. Sizce ne yapmalıyım suni ancı almak ıstemiyorum ben. Normal dogum ıstıyorum tamam suni sancı. Ya kalırsa eger işimiz sizce suni sancı almalımıyıım. Oyle bir duruö sozkonusu olursa..
Yusufveannesi Dygplt canım o zamana kadar beklerler kendi sancının gelmesini ama gelmezlerse mecbur suni sancı verirler
BengulYldrm Dygplt bende devlete gidiyorum ve 40 +3 olduk daha alttan muayene olmadım normal istiyorum ama 41 E kadar gelmeZse mecbur suni sancı verecekler galiba
Umrankement BengulYldrm 40 haftada nasil alttan muane etmediler merak ettim 🤔 normal doguma elverislimisin diye arastirmalari gerekmiyormuydu
inci_f Suni sanci aslinda normal sancidan cok da farkli degil ve korkulacak bisey yok diye biliyorum sadece insanlarin abartisi...is basa dusunce zaten baska secenegimiz kalmayacak. İcinizi ferah tutun