Damlaaan Kızlar ilk gebeliğim son 4 gün kaldı 40. Haftama girmeme normal doğum bekliyorum erkek bebek sancı falan nasıl geliyor bilgisi olan yazabilir mi çok merak ediyorum
Beyzanur138 Damlaaan o sancı gelince öyle bi anlıyorsunuz ki benimde ilk gebeliğim şükür atlattım çok merak ederdim öldüm öldüm dirildim çok ağrılı geçti benim direk belden girdi
erdem_agah Damlaaan benim de ilki erkekti. Sancim adet sancısı gibi başladı biraz da bel ağrısı vardi. Once 20 dakikada bir giriyordu. O dakika aralığı düşerek ilerledi. Yaklaşık yarim gun sonra 3 dakikaya düştü ve daha şiddetlendi. Sonra ben hastaneye gittim..kolayca dogurdum Darısı size ins.
Sumeyyeee Damlaaan İlk gebeliğimde yalancı sancı olmadı pek bir gün sabah sancı başladı kanamam oldu öğlene sancı bişey kalmamıştı ve hafif sancılardı o günün gecesi gece 2 gibi gerçek sancılar başladı ve artarak devam etti geçeceğini düşündüm dayanılmaz olmuştu ama dayanıyorsun hastaneye gittim ve 10cm açıklık vardı iğne yapmalarını istemiştim artık olmaz denildi Sancı geldikçe ıkındım ıkınmak sancıyı hafifletiyor ve 11:27de doğum olmuştu çok şükür Şimdi de 39.haftadayız hayırlısı bakalım
Damlaaan Son 3 gün kalıcak bugün hafif bir bel ağrım var bide karnım sertleşiyor ama tam belirti yok nasıl olacak bilmiyorum meraktan çatlıyorum yani doktorada çok gitmek istemiyorum ister özel ister devlet insanı süründürüyor kendiliğinden gelsin istiyorum
Damlaaan Bide o an ağrı çekerken çok mu dayanılmaz daha sonra nasıl oluyor yoksa o an o ağrıyla uyuşuyor mu insan
Sumeyyeee Damlaaan Herkesin ağrısı farklıdır bence acı eşiği diye bişey var birde Hafif ağrı ile doğum yapanda var şiddetli ağrı çekende var Belki sizinki çok daha kolay bir doğum olacak stres yapmayın
Gulsen54 Damlaaan Ben daha doğum yapmadım ama annemin hem kız hem erkek bebekte deneyimi olduğu için anlatmıştı yanlış bilgi vermezsem oğlan sırt bel bölgesine vururmuş kız ise kasıklara ağrı yaparmış belki sizin nişan falan gelirse sancı gelmeden anlarsınız annemin hepimizde ilk nişanı gelmiş kendim de o nişanı görüp kendimi hazırlamayı çok istiyorum bakalım nasip hepimiz hakkında hayırlısı olsun 🤲🏻
Damlaaan Gulsen54 bende nişan bekliyorum ama fark etmezsem falan diye korkuyorum nişanda daha gelmedi herhalde ama bel ağrım var şuan