Merhaba arkadaşlar. 32. Haftada çalışabilir veya çalışamaz raporunu daha önce takipli olmadığım devlet hastanesine gidip alabilir miyim. Özele gidiyorum normalde muayene ücreti çok fazla ve daha yeni gittim 2 hafta arayla 200 lira vermek istemiyorum.