Sevdabugram ilk zamanlar sezeryan kesisinden yukarısı oraya yığılıyormuş hissi oluyor. Ayakta durdukça yanlarda ve sırtta çok agrı oluyor ama zamanla toparlayacaksın. Dikişlerimde kaşıntı agrı gibi bişey yaşamadığım için onu bilemiyorum ama.. kontrolde doktoruna iletmelisin..bu arada 15. Günüm Benimde