Kizlar carsamba gunu sezeryan oldum hamileyken bacaklarim az bisey sisti oda ayak tarafi amelyat oldugum gunden beri popomdan ayak parmaklarima kadar asiri odem asiri siskinlik var sizce normal mi doktor corap giymemi istedi ama baska bisey vermedi emziriyorum lutfen yardim edin cok agriyor bacaklarim