Hayriye123 Arkadaş eşim covid oldu ama bende belirti yok eşim adımı verdiği için temaslı görünüyorum ve randevu verilmiyor özel hastane bakmıyor mu doğum için son günlerim nst ye haftada iki gün gitmem gerekiyor
Busragonullu32 Hayriye123 Bende şuan pozitifim 34+5 haftaligim maalesef randevu alamiyorum Randevu talep.edemezsiniz yazisi ile karşilaşiyorum Görüntülü randevu veriyor sadece
Mom3834 Hayriye123 verilse bile sizce doğru mu bu ? Evden taşıyıp onca hamile kadının olduğu yere gidip götürme ihtimaliniz ? Ah ah bu yüzden bitmiyor bu virüs. Sancınız yoksa suyunuz gelmediyse mecbur bekleyeceksiniz
bahtnurr1 Hayriye123 valla benimde son haftam ama eşimden temaslı olduğumdan beri sistem randevu vermiyor. Doktorum da acil bişey olursa 112 ara gel dedi onun haricinde kimseyi riske atmak doğru değil mecbur evde oturuyorum
Busrakzlkc Mom3834 kesinlikle çok haklı bir yorum. Acil durumda devlet hastaneleri covid servisiyle zaten mudahale eder. Ama nst için bikaç gün sorun olmaz.
okuyor İki asiniz varsa 5 gün sonra test vermek koşulu ile riskli gruptan çıkıyorsunuz. Eşi pozitif olan iş arkadaslarimiz ise geliyorlar mesela
Hayriye123 okuyor Sadece aşılılar için mi geçerli gidip test versem negatif çıkarsa ona rağmen 10 gün beklemem gerekiyor mu
Mom3834 Busrakzlkc acil bir durumda 112 direk gelip alıyor temaslı durumundayken. Ama sırf muayene var diye gitmek istemek bilemiyorum.. Keşke herkes başkasını da düşünse. Yoksa 10 yıl sürer bu süreç..
Busragonullu32 Hayriye123 Hayir denemedim 2 hafta sonrasi için almak istedim ama vermemeleri çok saçma geliyor bana
Hayriye123 Mom3834 Benim amacım bilgi almak bilinçsiz bir insan değilm olayı farklı yerlere çekmeyelim lütfen demek istediğim 10 gün izolasyon süreci var ondan önce test verirsem 10 gün sürek biter mi yoksa etkilemez mi
alparslanannesii1661 gideceginiz yer bir sürü hamile kadinin oldugu bir yer nst nin aciliyeti yok kimsenin günahına girmeyin acil bi durumda 112 yi arayin belirtiniz olmasaniz bile tasiyici olabilirsiniz
Kubra5538 Hayriye123 iki doz aşınız yoksa bitmez. Aşılıysanız 5.gün test verip negatif çıkarsanız izolasyonunuz biter ama bence belirtim yok hasta değilim düşüncesinde olmayın vakaların çoğu bu şekilde zaten aynı evde aynı yatakta yattığımız sürece eşimizden çok büyük ihtimalle virüsü almış oluyoruz belirti olsun ya da olmasın
Mom3834 Hayriye123 demek istediğinizi beyninizden okuyamam değil mi soru olarak bunu belirtseniz öyle cevap verirdim. Sorunuzu tekrar okuyun. 10 gün boyunca izole olmak zorundasınız zaten sistemlerde size randevu vermez.
Hayriye123 Kubra5538 Çok teşekkür ederim merak ettiğim buydu yok evde değildi eşim üzüldüğüm nokta orası zaten kesinlikle temas olmadığı halde boşluğuna denk gelip adımı vermiş