Kızlar selamlar, 18+5 haftalık gebeyim. Cuma günü sağlık ocağında rutin kan tahlili vermiştim, sonuçlara baktım da Tsh hormonumda düşüklük çıkmış. 0.27 ile 4.2 arasında olması gerekirken benimki 0,01 çıkmış. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu acaba, yarın doktora gideceğim ama içim içimi yiyor doktora gidene kadar, tecrübeli olan arkadaşlar bir el atarsanız cook sevinirim 🥰