Kızlar yarın doğuma gideceğim dua eder misiniz bana 😊ilk bebeğim korkuyorum.38 haftam bitti bugün ,şeker hastasıyım o yüzden 38 de doğım olcak , normal doğum diyor doktor ama açılma olmazsa sancı olmazsa sezaryen doğum olur sanırım .( ilk haftalardan beri hep bu paylaşımları görürdüm nasıl geçecek zaman derdim çok şükür geçti zaman , burda çok öğrendiğim şey oldu yorum yapanlardan diğer paylaşımlardan, helal etsin herkes hakkını benim de varsa helal olsun )