Kızlarr 13 haftalık gebeyim bu akşam bir aptallık yaptım önce güldüm ama şimdi çok endişeliyim 😅 Mutfak kapısını kapamıştım balkonu açıp havalandırmak için sonra kapattığımı unutup elimde tepsiyle koridordan hızlı hızlı mutfağa gireyim derken kapıya tosladım ve tepsi karnıma çarptı sağ kasığımda bi sancı oldu bir kaç dakika korktum da. Yarın hastaneye gideceğim ama çok korkuyorum var mı böyle kazalar geçirenler 😥