Meliyake19 Bhrygz amin inşallah gözükür peki bu embriyonun oluşması için yapabileceğim bişeyler var mı ?
Meliyake19 KbraBykacar valla zaten elimden dua etmekten başka bişey gelmiyor inşallah görünür 😞 Peki embriyonun oluşması için yapabileceğim bişey var mı ?
KbraBykacar Meliyake19 yani ayrıca yapabilcen bişey yok die biliyorum doktor alttan baktımı üstten mi baktı sadece
Mervenur001 Benim 5 hafta betam 1000 uzeriydeydi kesem gozuktu 7 haftada kalp atislarini duydum suanda 9 haftaya girdik Allahim insallah hepimizin kucagina sag salim bisekilde vermeyi basip eder
GlahBilgiliPelit Meliyake19 cnm biraz daha bekle doktor ne dedi? Yolk sac dı sanırım bu bebeğin olusacagına işaret ediyor diyorlar doktor kese içinde gördü mü bunu?
Meliyake19 GlahBilgiliPelit canım sadce kese var kese büyümüş 12 mm dedi ama embiryo oluşmamış dedi 🙁
GlahBilgiliPelit Meliyake19 bekle cnm biraz daha hemen panik yapma bebek sonradan oluşur zaten önce kese büyür bekle bakalım yada baska dr. Gitsen?
sedefsedef Bhrygz benim yarın yedi olacak alttan baktı kese var yolk sak var herşey normal adil muayyen 1 hafta sonra demişti bna 6+4 iken perşembe gideceğim ins bebeğimi görürüm. görürüm dimi ?
Nurerdgn Meliyake19 canim benim bende bebek 8 haftalıkken belli oldu 6 +4 haftalikken gittigimde sadece kese vardi 8 haftalik gittim bebek o sekilde görüldü yani endise etme gorulur insaallah bi sıkıntı olmaz
Tugceselvi Merhaba bende 6 haftalık hamileyim 24 yaşındayım 19agustosta ilk muayneye gittim kese göründü ama bebek görünmedi doktora sordum bebek neden görünmedi dedim 7.haftada gösterir kendini dedi 26agustosda gidicem inş bebeğim kendisini gösterir
38Prens38 Meliyake19 dur bi hafta daha 7. Haftamda gördük biz gec döllenme oluyo tek bir doktora baglanma ayrıca