Ebruesila Merhaba hangi doktora gidiyorsunuz doğum ücreti muayene ücreti öğretmek istiyorum bide memnuniyetinizi
Papatyanne33 Ebruesila bende şehir hastanesine gidiyorum kontrollere doğumuda orda yapıcam inşallah Allah izin verirse
MerveeD Ebruesila forum yaşam hastanesi Ahmet ısıktan ilk gebeliğin ve cok memnunum 130 TL muayene ucreti
birmavihikayesi birmavihikayesi sadece sezeryan yanlısı olduğu için onda doğum yapmicam şehir Hastanesi’nde doğum yapicam inşallah
Ebruesila Tugce0133 merhaba sezeriyn oldunuz heralde hangi Dr yaptı acaba nasıl ilgilenmeleri felan bende pazartesi sezeriyan yapcamda
Civcivim_34 Bydbknn ben sıra alamıyorum ya erken de gidip bekleyemiyorum bana göre bebek olan 1.5 yaşında bi oğlum var çünkü
Papatyanne33 Bydbknn ben mhrs den talep bırakıyorum doktoruma randevu açıldımı bana mesaj da geliyor bide bildirim geliyor hemen alıyorum istediğim gün ve saatte
Papatyanne33 Ebruesila talep bırakınca bildirim mesaj geliyor randevu alabiliyorsun daha kolay oluyor yoksa sabah erken gitmek eziyet
Ebruesila Bydbknn 6 7 gibi cnm yada mhrsden 7 24 bildirim gelmesini işaretli en boşluk olursa bildirim gelcek