Kinkof bende çok korkmuştum iannki burda nasıl doğum.yapicam diye gerçekten tuğba hanıma rastlamak büyük mucize oldu benim.icin izmirde doğum yapmıştım oğlumu özel bir hastanede çokta iyi bir hastaneydi ama burda yaşadığım doğum tecrübesini hayatta değişmem dogumu lokman hekimce ya da akdamarda yaptırıyor bizim lokman hekimce olmuş tu sağlık çalışanları hatta beni sedyeyle götüren beyefendi okadar kibardı ki anestezicisi dahil ameliyathaneye girince korku falan kalmadı doktorum zaten sürekli konuştu guleryuzuyle rahatlattı mahremiyete inanılmaz.onem verildiğini ilk defa burda gördüm izmirde çünkü Her yerim meydandaydı ameliyathanede resmen burda inanın kimse hiç biseyimi gormedi doktorlar.bile.kontrole gelirken odaya önce hemşire kapıyı çalio musaotmisiniz diye çocuk doktoru falan öyle girio.odaya izmirde catkapiydi herşey resmen ims şimdiki doğumum da yine aynı geçer