erdem_agah Mamusak ben de cok yiyorum aslında ama ekmek yemiyorum ve iki öğün yiyorum. Aralarda öyle abur cubur şeyler yemiyorum cok fazla. Birde çok yürüyorum
erdem_agah Mamusak şuan 13 hafta bitti henüz 1 kilo. oğlumda hamilelik boyunca 15 almıştım. Maalesef hamileliklerimde yemek saatinde çok yiyorum 🤦
Hhilall37 Mamusak 22+4 49 la başlayıp 54 oldum. Asıl kilo alımı son aylarda başlıyor. Abur cubur yemiyorum günde en az 2 litre su içiyorum ara öğün olarak 1 porsiyon meyve yoğurt ya da kuruyemiş yiyorum. Bi yerlerde yemek tatlı vs görmezsem canım da istemiyor ☺️
bilges Mamusak bende 54 ile hamile kaldim suan 64 kg yum 20+6 haftalığım. 1. cocugumdada 20 kg aldim 28 den sonra toplam 4 kilo aldim son aylar yani onyuzden sıkıntı yapmiyorum. bebegim 40 i çıktığında 55 kg dum.cabuk verdim. tuz şekerli şeyler hele hıc yemiyorum nadir.çikolata ama istahim.acik meyve sebze çok yiyorum ona rağmen çok yiyorum amann bünye meselesi tabi ben hzili veriyorum.
Damli Mamusak gebelikte ortaya çıkan şekere deniyor normal kan testleriyle ortaya çıkmıyor şeker yüklemesi testi yapmanız lazım doktorunuza sorun zaten söyler zamanınız da yaklaşmış yaptırmak İÇİN
SekerAnne Mamusak 19+3 olduk bizde 48 ile hamile kaldım 53 olmuşum , ben kendimi frenliyorum çünkü ilk gebeliğimde şeker çıkmıştı Beyaz ekmek yerine tam buğday tercih etmeye çalışıyorum , protein ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum
Mamusak erdem_agah malesef bende öyle ama dur demem lazım bu sekılde gıdersem 80 kg doğum yaparım kendıme alıyorum Suan
erdem_agah Mamusak Bakalim bunda ne kadar alicam ben 30 dan sonra cosuyorum. Haberiniz olsun 30 dan sonra baya hızlı oluyor 😁