Ruya1106 Biz testlerile gittiğimiz için eşime 2.5 ay ilaç tedavisi uygulandı. Sonra ben adetin 2.gunu muayene gittim kan verdim. Kan sonucuna göre yumurta büyütme iğnesi baslandi. Bu arada 3-4 günde kontrole gittik. Yeterli boyuta gelince toplama günü için randevu verildi ve 36 saat öncesinde çatlatma iğnesi yaptım 2 doz. Yumurta toplama işlemine anestezi ile girdim. Çıktığımda kasıklarımda ağrı vardı. 2 gün otur kalkta ağrı yaptı geçti. Sonrasında embriyolarin 5.gune ulaşmasını bekledik. Ulaşanlar donduruldu. O ara rahimde ufak bir kalınlaşmam olduğu için adeti bekledik. Adetin 2. Günü tekrar gittim kan ve rahim kalınlığı ölçüldü. Sonuçlar uygun çıkınca 5 gün ilaç kullandım 6.gun transfer oldum.
Aralık gibi iğneye başlamıştım Şubat sonu transfer oldu. Yalnız herkesin hormon,Amh, yumurta,rahim vs durumalrina göre ilaç dozları değişiyor. Bu yüzden sürede de farklılık olabiliyor.