YeninesilAnne Hanımlar bugün yarın doğurmak üzereyim ama oğluşumun isim konusunda halâ net bir karar vermiş değiliz. Eşim Fırat olsun diyo ben de Fırat Asaf olsun diyorum. Ya da Fıratın yanına yakışacak başka isim önerileriniz var mı lütfen akıl verin bana 😒
YeninesilAnne Ebraradinn Ben de Ömer Asaf ismine bayılıyorum canım ama eşimin yıllardır aklındaki isim Fırat olduğu için onu koyacaz ama yanına güzel bir isim bulamadım bir türlü
YeninesilAnne Fidashka evet canım ama nedende ben iki isim olsun diyorum yoksa Fırat ismini ben de tek başına çok seviyorum
YeninesilAnne Esesli allah razı olsun canım rabbim herkesin çocuğunu bağışlasın benim kini de hayırlısıyla kucağıma almayı nasip etsin 🙏🏻😊😘