Nisann26 Her bebeğin gelişimi farklı ama bana yaklaşık 1 kg dedi 28+1 de, bende üzüldüm açıkçası, az mı diye
Nisann26 dakpinar- Teşekkür ederim 🙏 içim rahatladı bi nebze olsun Çok önemli değil, sağlıklı olması herşeyden önemli ama insan ister istemez düşünüyor 🙏
dakpinar- Nisann26 sağlıklı olması önemli canım tabi ki , stres yapmayın stres asıl kilo almalarını önlüyormuş buralardan edindiğimiz bilgiler tabi bunlar da 🥰 sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin Allahım inşallah 🤲🏻❤️
Ygzalp_16 28.3 de gittim 1300 gayet kilosu normal dedi bana ama 1000 kilo da normal diye biliyorum bu haftalar da bebeğin gelişimi iyiyse kafaya takılacak birşey yok bencede.
Susamismom 27+5te 1080 grmdı. Ölçülen cihaza göre de oynuyor biraz 1 kilo normaldir canınızı hiç sıkmayın şimdiden sonra hızlı kilo almaya başlayacaklar
Nisann26 Susamismom O nun yerine ben hızlı kilo aldım, biraz da ona taktım aslında. O yüzden düşünüp duruyorum 🙄
Susamismom Nisann26 hiç dert etme benim kadar almamıssındır 😂 tamamen bünyeyle alakalı aşırı yememe rağmen sürekli kilo alıyorum ya ödem ya su tutuyor bi şekilde kilo alıyorum gider doğumdan sonra inşallah
Nisann26 Susamismom Doktorum biraz kızdı açıkçası. Bana geldiğinde şu kadardın, şimdi bu kadar olmuşsun diye… Tabi haklı bu konuda, neredeyse 2 hafta boyunca öğlen ayrı akşam ayrı tatlı yiyordum. 7 kg almışım 2 ayda 🙄
Susamismom Nisann26 tatlı gebelik şekeri acısından zararlı fazlası ama ben 58le hamile kaldım suan 74üm 28 haftalıgım 😂😁 ilk 4 ay her yediğiğimi kusmama rağmen 7 kilo almıstım
Nisann26 Susamismom maşallah 🙏 hikayemiz birbirine benziyor aslında 🤣 Ben de tedavi ile hamile kaldığım için öncesinde 43kg dım, ilaçlar vs. derken 50kg dayken hamileliğim başladı. Şimdi geçmişe takılmam ama hiç bu kadar yemeğe düşkün olmazdım. Şimdi ne bulduysam Allah kerim 🤣