ayse29 Anneden kan aliyorlar ve dna sina bakiliyor.bazi firmalar turkiyede bazilari yurt disinda bakiliyor.ortalama fiyati 3 4 bin civari.10 15 gun icindede sonuc cikiyor.ben iki oglumada yaptirmistim.
ozgese-s Senden kan alıp bakıyorlar canım benim yaptırdığım yer bebeğin 70 tane genine bakıyordu ayrıca yurt dışına göndermedim bazı yerler kendi laboratuvarında yapıyor sonucum 5 günde çıktı 2.400 yaptırdım
T1402E ozgese-s adı neydi canım . 2li tarama sonucunda yüksek riskli down sendromlu denildi bende araştırıyorum
ozgese-s T1402E Ankaradayım canım genoks diye genetik merkezde yaptırdım benim de yüksek riskli çıktın ikili taramam ense kalınlığı nasıldı peki
Asli1514 ozgese-s bizde kan değeri yüksek çıktı ama burun kemiği ve ense kalınlığı normal demişlerdi . Sizde nasıldı
T1402E ozgese-s devlet hastanesinde 1.78 çıktı kuzum ama özelde 1.14 çıktı bende anlamadım neye uğradığımı şaşırdım İnan ki 🤷🏼♀️😔
ozgese-s Asli1514 burun kemiği ve ense kalınlığı normaldi benim de değerler yüksekti ama herkese aynı şeyi söylüyorlar artık
ozgese-s T1402E Canım 3 e kadar normal diyo doktorlar bütün çevrem aynı sorunu yaşadı hiç üzülme birşey yoktur Allahın izniyle zaten tanı testi değil 2li olasılık üzme kendini sakın 🌷
Asli1514 ozgese-s peki daha sknra genoks dan normal olarak mı geldi değerleriniz bende sonuç bekliyorum baya endişeliyim geçmiyor sanki zaman 🙁
T1402E ozgese-s süreç çok yıprattı kuzum . Hastaneden çıktığımda şoka girmişim öyle söyleyim . Ama içim rahat bikaç doktorun videosunu izledim böyle çocuğa da zarar vermek istemiyorum oyuzden toparlamaya çalışıyorum kendimi .
ozgese-s Asli1514 Canım bana gelen sonuçta bi hastalığa saptanmamıştır yazıyordu değer yazmıyordu Allahın izniyle birşeyi yoktur bebeğinin evet zor geçiyor ama bebeğin için kendini üzmemeye çalış ben hep bi sorun yoksa boştan yere bebeğimi üzmeyim diye düşündüm sende öyle yap annesi 🌷❤️
Biradsizyazar Ben de ense kalinligim detayli ultrasonda 7 mm cikti. Genoksta nifty test yaptirdim. 2500 lira verdim. Normal cikti sonuc. Doguma 2 ay var.
Asli1514 ozgese-s doğru söylüyosun canım ilk dediklerinde çoook üzüldüm ama şimdi bende öyle teselli vermeye çalışıyorum kendime 🙏🏼
ozgese-s T1402E Seni çok iyi anlıyorum bende 1,5 ay önce yaşadım aynı durumu doktor ama içini temiz tut valahi tanıdığım herkese aynı şeyi söylediler hiç bir sorunda çıkmadı senin bebişte gayet iyi eminim sen kendine iyi bak pozitif düşün ❤️
Balbocegmm ozgese-s benim sonucumda 3370 de bir ihtimal çıktı doktor kötü değil ama daha iyi sonuç beklerdim dedi kaç gündür aklımda korkuyorum sizin sonucunuz neydi😔
Balbocegmm ozgese-s benim sonucumda 3370 de bir ihtimal çıktı doktor kötü değil ama daha iyi sonuç beklerdim dedi kaç gündür aklımda korkuyorum sizin sonucunuz neydi😔