Cisem_Calik07 Gebeliğimin 10. Haftası bugün sabah hafif kanama oldu acilde iğne vurdurdum düşük tehlikesi ile ilgili progestanı artık vajinadan fitil olarak alacağımı söyledi doktor ağızdan alınan ile aynı progestan mı?
incikinannesi Cisem_Calik07 geçmiş olsun canım evet progestan 200mg lık mı 100lük mü? Fitil olarak kullanılabiliyor ben de kullanıyorum
busraaa95 Cisem_Calik07 evet bende kullanmıstım fitil olarak. Ağızdan alındığı zaman yan etkileri fazla oluyor baş dönmesi ve uyku yapıyor. Fitil olarak alındığı zaman daha etkili oluyormus
Tugbaky Cisem_Calik07 aynısı canım. Ama o ilacı vajinadan alınca daha etkili oluyomuş. Ağzından alınınca gün içinde sersemlik uyku hali yapabiliyomuş. bana hep vajinadan verdi hiç iç demedi.
Eslemkusun_annesi Cisem_Calik07 evt aynı ağızdan alındığında mide bulantısı çok yapıyor o yüzden fitil olarak kullandiriyolar bende tam 3 ay kullandim günde 3 defa
Nesibefirdevs Kesinlikle asagiidan al ben bilmiyordum ağızdan al al. Depresyon yapıyor bir gün dedim ben niye bu kadar mutsuz umutsuzum neden de yok
Cisem_Calik07 Nesibefirdevs evet bende ağızdan kullanıyordum demek ondan mı mutsuzluk yapıyormuş hep uyku mutsuzluk geçiyordu günler ayyy 🙀😄
Nesibefirdevs Hele yaptığı uyku gözümü açık tutamiyordum 14 saat uyuyordum gün içinde ilacı içince 2 saat sonra yuykum gelir diyip uyuyordum.