19oct Merhaba 36+6 gebeyim. Vajinal bölgede baskı hissediyorum ve sağ tarafım arada yumru olup kalkıyor, ağrım yok. Kasılma dediğiniz şey tam olarak nasıl oluyor? Doğum yapan annelerden tarif etmesini rica edeceğim teşekkürler 🤍
Babymoomy 19oct evet canım kasılma oluyor dediğin Bebeğin bi yerse toplanıp orada karını gerdirerek hareket ederse kasılmadır
Asiye_89 19oct Kasilma böyle birşey dgl bana hamileliğimin 14 haftasından bu yana oluyor binsaf tarafta toplanma ddignz şey doktora kaç kez sordum ayagi sırtı geliyordur oraya dio bana hep
Pastaneusuluislakkek Babymoomy peki bunun sonucunda ne oluyor🙄 yani bu bilgiye göre benim haftalardır kasılmam var🤣 36+6 yım şimdiye kadar hiç umrumda olmadı ama takip etmek falan gerekiyor mu
Babymoomy Pastaneusuluislakkek çok acılı ve uzun süreli vurmadıkça takip etmeye gerek yok benim hep var 36haftalık oldu
Mujde0808 Pastaneusuluislakkek herkeste oluyor kasilmalar bebek bi yerde toplanip sertlesiyo o an ates basiyo gibi olur nefesiniz daralir zaten bir de bunlara belden kasiklara giren duzenli sanci olursa dogum oluyo :))
Pastaneusuluislakkek Mujde0808 3 haftam kaldı koyvermiş durumdayım🤣🤣 az önce alışverişte sırtıma inanılmaz ağrı saplandı eşim dedi doğurdun doğuracan biz hala geziyoruz diye😁 Allah sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin
Asiye_89 Mujde0808 evet bana çok oluyo ateş basıyo o an ama ultrasonda herşey normal görünüyor yani yalancı kasılma mi acaba