2kediliannee biz bebeğe alıştırma sürecine başladık. 31.haftadayız. Bebeğe kullanacağım ürünleri kullanmaya başladım kokusuna alışsınlar diye, oda ve eşyalarını keşfediyorlar. 2 kedimiz var, bir tanesi uzun tüylü ve çok dökülüyor tüyleri. Bebeğin ilk zamanlarında tüyleri kestirsek mi diye düşünüyoruz. Siz hiç kestirdiniz mi,? Kıza travmatik bir şey yaşatıp huyunu suyunu bozmaktan endişe ediyorum.