Bende büyük şeyleri hatta mavi pembe şeyleri sevmiyorum çok sıkıldım biz böyle annemlerin bahçesinde kendi aramızda minik birswy yaptık 2 gün önce sis dumanlarindan aldık turuncu severiz konsept o oldu. zaten covid varken toplanmak doğru gelmiyor resim yüklemeyi deneyeyim bir 😀tek sıkıntı pembe aldığımız sis bombası turuncu çıktı o da öyle bir anı oldu bize 😀🥰