Gunesim09 canım bencede hamılesın ama yaşamış bırı olarak tavsiyem bıraz bekleyıp öyle kan testı vermen. Beta 2 bınlerde kese görünüyor. Ben sürekli doktora gıdıyordum göründü gorunmedı duyduk duymadık derken bebegımı düşürdüm. Aıleyede kalp atışını duymadan bısı deme🙏🏻